Perusajatuksena pelaajapolussa on kuvata sitä tarjontaa millä seurassamme mahdollistetaan jalkapalloharrastus pelaajan omalla tasolla, sekä miten hän voi kehittyä haluamalleen tasolle.
Pelaajapolussa tarjotaan kilpailullisia tavoitteita ja harrastamismahdollisuuksia rinnakkain huomioiden pelaajan sen hetkiset toiveet ja valmiudet. Polut ja tiet vaativat aika-ajoin kunnostusta ja muutoksia.
Tämän vuoksi Kjs:n pelaajapolkukin kehittyy ja uudistuu matkan varrella. Tärkeintä on, että seuran pelaajat ja taustajoukot tietävät mitä mahdollisuuksia polun varrelta löytyy.
Pelaajapolku on osa Kjs:n tavoitetta yhtenäistää kokonaisuutta missä pelaajille tarjotaan vaihtoehtoisia tapoja harrastaa jalkapalloa. Tätä tavoitetta tukemaan ja pelaajapolun rinnalle tullaan jalkauttamaan valmennuslinja.
Siinä avataan pelaajakehityksen avainasiat ikävaiheittain.

Liitetiedostot

Nimi Lataa